Schwarzwald ganz weiß

29 12 2013

Freiburg blieb dieses Jahr zu Weihnachten zwar ohne weiße Pracht. Es waren diesmal sehr nasse und verregnete Feiertage. Aber im Schwarzwald kam ich, was den Schnee betrifft, wie die nachfolgenden Bilder zeigen voll auf meine Kosten. Bei einem Kurztrip in den Schwarzwald begrüßte uns auf der Hinfahrt ein dichtes Schneegestöber. Am Tag drauf lachte die Sonne und ein herrlich blauer Himmel bei strahlendem Sonnenschein lud zu einem Spaziergang durch die tief verschneite weiße Märchenlandschaft ein.

Advertisements

Actions

Information

2 responses

26 03 2014
Paula

Hallo Dodo!

das sind traumhafte Fotos einer traumhaften Landschaft. Solche Tage erlebt man nicht alle Jahre. Schön, dass du es so schön hattest.

liebe Grüße, Paula

28 03 2014
dodoview

Danke schön! 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s




Brick Pixels by Ben Teoh

Get into LEGO Photography with Ben Teoh

julie's passion for coloring

All about my passion for coloring...

Die Blockhütte

Fotografieren und Genießen

Creative Colouring With Hazel

My Colouring Gallery, Reviews, News and More

the geek next door

living life one day at a time

world of minifigs

Showcase of my Lego Photography using minifigures as the subject. Follow their adventures at World of Minifgs.

minifigology

The study of Lego Minifigures

Maehnenwoelfin

Personally, polyglot, and just me

made by mitza

flowers in macro, views of decay, fine arts

Momentaufnahmen

Die Welt aus meiner Perspektive

Paula's Diary

eye-catcher

photo roberts blog

ich zeige euch meine stadt wie ich sie sehe

%d bloggers like this: